Strona wykorzystuje pliki cookies.
Dowiedz się więcej...

bok@sanikobis.pl

+48 600 065 202

Logo serwisu.

Saniko Bis

Doświadczenie, konkurencyjność, profesjonalizm

W razie problemów, jak sprawdzić czy Internet działa ???

W razie problemów, jak sprawdzić czy Internet działa ???

Rozmiar tekstu

A

A

A

Jeżeli nie macie Państwo pewności czy połączenie internetowe działa prawidłowo należy wykonać następujące czynności:

  • Upewnić się, że kabel jest w gnieździe karty sieciowej
  • Sprawdzić, czy diody od karty sieciowej się świecą (o ile karta sieciowa je posiada)
  • W przypadku posiadania urządzeń typu Router/Switch należy upewnić się czy działają prawidłowo, tj, sprawdzić, czy się nie zawiesiły, bądź uległy uszkodzeniu
  • W Windows 2000/XP należy sprawdzić, czy nie zostało przypadkowo wyłączone połączenie sieciowe (Menu "Start" -> połączenia sieciowe i telefoniczne -> prawy klawisz myszy -> opcja "włącz"
  • W przypadku połączenia przez router prosimy wyłączyć na chwile router z prądu i sprawdzić czy połączenie sieci bezprzewodowej nie jest wyłączone.

57

razy

czytano

itcomp.pl

Zdjęcie: .
Zdjęcie: .
Zdjęcie: .
Zdjęcie: .
Zdjęcie: .
Zdjęcie: .

Jesteś zainteresowany ofertą?

Skontaktuj się z nami

Imię *

Nazwisko *

E-mail *

Telefon

Treść *

Kontakt

Skontaktuj się z nami

SANIKO BIS Sp. z o. o.

 

42-300 Myszków
ul. Prusa 70

BIURO OBSŁUGI KLIENTA

 

tel.: +48 600 065 202
e-mail: bok@sanikobis.pl

Do góry

Wyszukiwarka

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w podanej wersji językowej.

Zdjęcie:

Uruchom

Wstrzymaj

Przewiń animację o jedno pole w lewo.

Przewiń animację o jedno pole w prawo.

Opinie

Dziękujemy

Logo serwisu.

Ukryj moduł.